Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Santander

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

15 April 2024 | Spanje, Santander

Weerbericht klopte niet, het was koud en soms een miezertje. Vandaag gelukkig wat korter: 19 km. Rechte weg, zo nu en dan regenjas. Bij pont en alberge alweer bekenden. Heerlijk stad bekeken, een beetje saai hier, strand is mooier. Gister een dipje, slapen op camping geen suk6, was koud en harde grond, ook het restaurant was dicht, wel douchen enzo. Voorlopig wil ik te lange stukken vermijden, en niet meer buiten slapen, dat weet ik nu. Komende route ziet er goed uit.

• 16 April 2024 - 00:37

Jan Rovers:

Ik hoop Jens dat je de komende dagen wat beter en warmer weer krijgt.

hier is het vandaag slecht weer regen hagel harde wind.

zondag een leuk concert gehad . Corinne. Kon ‘s middags helaas niet maar ze was ‘s morgens wel hier bij de repetitie van Peter en de wolf.

Jens het ga je goed.

• 16 April 2024 - 11:09

Nico:

Man,man je maakt nogal wat mee.maar we genieten van je verslagen.wij lopen thuis de 4daagse met kleinkinderen.dat is andere koek.we wensen een goede reis toe.hg.trombone nico zoon