Villanueva - Reisverslag uit Villanueva, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Villanueva - Reisverslag uit Villanueva, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Villanueva

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

04 Mei 2024 | Spanje, Villanueva

Vandaag weer 25 km verder. Het is hier veel stiller, weinig verkeer, weer is wisselvallig. Laat begonnen want ik wilde ontbijt om 8 u. Onderweg nog 2 koffiebars gelukkig. Nu in leuk stadje, kleine alberge. Leuke reacties gister. Prachtige regenbogen Onderweg. Het eerste koffiebarretje kenden ze al mijn naam, grappig, Dann had me aangekondigd. Maar de dame vond me er veel jonger uitzien! In principe nog 5 dagen tot Arzua, dan zit ik op de route van vorig jaar en eindigt de camino del norte. Druk aan het kijken naar tickets enzo. Over het algemeen vind men deze camino de zwaarste en ik kom veel veteranen tegen. Ik vind het ook pittig. Bijna iedereen heeft er meer gelopen. Bovendien is het steeds wel 10 gr kouder dan vorig jaar.

• 04 Mei 2024 - 16:59

Jens Overal:

Kaartjes willen niet kloppen, gewoon 25 meer ZW van gister!