Llanes - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Llanes - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Llanes

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

20 April 2024 | Spanje, Llanes

Vandaag zon, maar wind is fris. 29 km gelopen, nu in heel mooi kuststadje. Prachtige oude alberge, weer onderbed. Vanwege hogere prijzen hier en omdat het leuk is koken we vanavond zelf. Alweer de nodige Nederlanders gezien. Onderweg prachtige vergezichten, de pico's de europe zijn goed te zien, algauw 3000 m hoog. Ook prachtige kliffen en baaien. Nu alweer in de derde provincie: Asturie. Hierna alleen nog Gallicie. Vandaag een concert gemist met mijn vereniging, waarschijnlijk gaat het wel goed. Ik heb ff wat anders.

• 20 April 2024 - 22:53

Corine:

Ja. Echt wat gemist. We hebben een heel leuk concert gehad[e-1f44f]

• 21 April 2024 - 06:29

Thijs Van Iwaarden:

Ik moest de link even zoeken. Leuk om alles achter elkaar te lezen. Al richting de helft. Je loopt soms echt fikse afstanden man. Fijn dat je dat kan. Ben benieuwd naar de rest. Dag on dag uit lopen lopen. Wat doet dat nou met je ? Waar denk je de hele dag aan ? Ik vraag me bv af of zoiets nou voor jou puur prestaties is of wordt het ook meditatief?

Hoe dan ook: mooie tocht en geniet ervan

Thijs