Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Ribadesella

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

21 April 2024 | Spanje, Ribadesella

Vandaag een record: 35,5 km. Niet de bedoeling maar 2x verkeerd gelopen en vergeefs zoeken naar slaapplaats leverde extra stappen op. Nu een kamer apart, wel heerlijk. Dag was verder prachtig: zon, frisse wind, mooie vergezichten, leuke ontmoetingen etc. Prachtige stranden, zie ook veel campings en campers. Aan te raden hier, ook betaalbaar. Voor iemand die niet van wandelen hield, verleg ik wel grenzen. Voeten houden zich goed, mede dankzij de nieuwe schoenen. Mijn tempo blijft laag, heb dus meer tijd nodig. Overigens vind ik de reacties terug lezen erg leuk. Wandelen hier is vooral loslaten.

• 21 April 2024 - 19:34

Henk Sas:

Dat zijn zowat 2 afstanden in 1 dag, erg knap van je.

Henk en Loekie

• 21 April 2024 - 20:07

Wieke:

Wat lang! Dat is op hoog tempo ook al heel ver. Heel mooi gebied zo te zien!

• 21 April 2024 - 22:26

Freek :

Petje af Jens. Veel kilometers. Wel jammer dat het overnachten zo lastig is. Succes verder

• 21 April 2024 - 22:46

Judit:

Inderdaad een prachtige omgeving!

• 22 April 2024 - 10:48

Marjoke De Beurs:

Leuk hoor om over al jouw belevenissen te lezen. Wat een prachtige reis die je weer maakt. Hou nog even vol.[e-1f4aa]

Groetjes, Marjoke. ( het Hoornmaatje van Corine)

• 22 April 2024 - 12:43

Marga Hart:

Nou, petje af, Jens. Dat gaan wij niet meer halen. Nu rustig doorlopen of dagje rust inlassen?