La isla - Reisverslag uit La Isla, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu La isla - Reisverslag uit La Isla, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

La isla

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

22 April 2024 | Spanje, La Isla

Vandaag lukte het om bescheiden qua afstand te blijven, goedkope alberge met een ontbijtje en alleen wat boodschappen voor het eten vanavond. 20 km en prachtige omgeving, weer is nog goed, erkomt wel regen aan. Prachtige plek aan het strand hier, maar geen restaurants in de buurt. Ook het ontbijt vanmorgen was pas na 3 uur lopen. Tsja, zo gaan die dingen. Afscheid genomen van 2 dames die nu echt verder gingen en straks afbuigen naar de camino primitivo, veel bergen. Ik blijf op de noordelijke route en buig later af naar Santiago. Ben nu ruim over helft. Ontmoette hier wel weer 2 Nederlandse heren van paar dagen terug, kleine reünie.

• 22 April 2024 - 19:15

Naomi :

Leuke tocht pake. Ik hoop dat je nog meer mooie dingen gaat zien. Ik zou graag willen dat je de horizon gaat zien met de regenboog. Ik vind de foto met de horizon het mooist tot nu toe. Het is wel heel ver.

Kom je snel weer langs?

• 22 April 2024 - 19:30

Jens Overal:

De regenboog was heel mooi Naomi, als ik klaar ben met lopen kom ik snel weer langs. Nog een paar bergen.

• 23 April 2024 - 11:52

Joop Leijgraaff:

Het is af en toe wel afzien. De kilo,s gaan er zonder eten af!

Houdt vol en geniet van alles wat je tegenkomt