Villaviciosa - Reisverslag uit Villaviciosa, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Villaviciosa - Reisverslag uit Villaviciosa, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Villaviciosa

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

23 April 2024 | Spanje, Villaviciosa

Vandaag pittige tocht, veel hoog laag en 26 km. Geen zon, rond 10 gr en later iets regen. Mooie alberge en stad, die pas tot leven komt na 17 u. Eten kan vaak pas om 20 u. Weer afscheid genomen van 2 mensen die ik al van begin af tegen kom. Ook zij doen andere route. Ik ga nog 160 km langs de kust en buig dan zuidelijk af naar Santiago. Is nog wel een stukkie.

• 23 April 2024 - 17:36

Dirk Overal :

Zo Jens dat gaat goed! De temperatuur is daar dus ook lager. Maar als loop heb je misschien minder last van dat weer. Heel succes en plezier nog. Je bent al over helft! Groetnis fan Aeltsje en Durk

• 23 April 2024 - 21:42

Marjet:

Jens wat een tocht maak je. Pittig hoor 26 km. Lastig dat je pas zo laat kan eten. Waarschijnlijk eerder alleen tapas?

Maar de omgeving is prachtig, bijzondere gebouwen. Veel succes

• 23 April 2024 - 22:56

Roelie En Dick:

Hey Jens. Mooie foto's en verslagen. Ben wel een beetje jaloers. Sorry, ik was een beetje de datum van je vertrek vergeten. Zaterdag Corine gesproken, concert Eensgezindheid, en over jou gehad. Je had het toen waarschijnlijk warmer dan wij. Het was koud in de Witte Kerk.

Jens, succes verder, geniet ervan. Groeten van Roelie en Dick.

• 24 April 2024 - 09:56

Joop Leijgraaff:

Hoi Jens

Een schrale troost het is hier pet weer. Regen en kil.

Hopelijk een goede alberge en dat de zon weer snel je kan

Opwarmen.

• 24 April 2024 - 15:45

Fam Postma:

Beste Jens,

Durk en ik leze alle dagen dyn ferslagen. Wy libje fan in ofstandsje mei en fine it moai dyn belevenissen te lezen.

Tige tank en in goede reis fierder !

hertlike groetnis fan Durk en Aukje