Peon - Reisverslag uit Peón, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Peon - Reisverslag uit Peón, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Peon

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

24 April 2024 | Spanje, Peón

Vandaag wel pittige klim van 700m en maar 18 km. We waren al vroeg bij de alberge, midden op platteland, laatste stuk met busje omdat alberge 5 km van de route lag, en gratis. Hier heel rustig, gezamenlijke maaltijd, heel stil en mooi. Het is vandaag zonnig, maar fris in de schaduw. Morgen naar grote stad, Gijon. De camino primitivo mensen zijn vanmorgen definitief linksaf geslagen. Kwam Willem nog tegen bij de grenspaal, zie foto. Ik ontmoet nog steeds leuke mensen. Precies 3 weken gelopen. We zien wel hoeveel verder.

• 24 April 2024 - 22:45

Jan Rovers:

Nou Jens dat het pittig is geloof ik graag. Maar je hebt wel een hele mooie route. Moet je je riem al een beetje aanhalen.

ga zo door. Jens en je weet het belangrijk niet alleen de weg die gaat maar ook het spoor wat je achter laat.