Luarca - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Luarca - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Luarca

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

29 April 2024 | Spanje, Luarca

Mooie dag vandaag, de kustroute was soms onbegaanbaar, men adviseerde langs de weg te lopen. Dat deden we, behalve sommige stukken die dan ook steil en moeilijk waren. 27 km dit keer. Ik liep met Paulo uit Brazilië en later ook met een grote Duitser, die erg vriendelijk was en redelijk spaans sprak, altijd handig. Ondanks dat we ernaar vroegen was restaurant pas 8 uur open en verkocht alleen snacks, dus maar naar winkel en wat voorraad kopen. Gezamenlijke maaltijd in de tuin met nog 2 zuid Afrikaans vrouwen. Erg gezellig en een tas vol plastic achteraf. Beetje saai dorp. Ik kwam ook nog een groep van 7 Duitsers tegen, die elk jaar een week lopen en volgend jaar of eerder weer verder lopen. Dat zie je veel op deze camino.

• 29 April 2024 - 21:52

Corine:

Saai? Er staan heel mooie foto 's op Google maps van de haven.

• 30 April 2024 - 12:14

J:

Klopt. Verkeerde naam gebruikt, ik was in Cadaveu.