Luarca 2 - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Luarca 2 - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Luarca 2

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

30 April 2024 | Spanje, Luarca

Gister de verkeerde naam gebruikt: ik was in Cadaveu. Nu wel in Luarca, inderdaad een prachtig gelegen stad met haven, tussen hoge rotsen. Vandaag de eerste 2,5 uur droog, daarna veel regen, pas na vijven weer wat zon. Dat gaat deze week wel herhaald worden. Route was mooi, deels lastige paadjes. Ook Vandaag maar weer eens een menu del dia, het supermarkt eten heb ik wel even gehad. Morgen loop ik 4 weken, ik heb nu 640 km gehad en kan nog 200. We zullen zien. Sowieso sla ik de laatste 50 over omdat ik die vorig jaar gelopen heb.


  • 01 Mei 2024 - 09:41

    Joop Leijgraaff:

    Hoi Jens

    De laatste loodjes, het grootste deel heb je gehad.

    Jammer van het weer.

    Geniet nog maar even en dan rustig naar huis.

    Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Luarca

Jens

Wandelaar en fietser

Actief sinds 21 Feb. 2023
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 13079

Voorgaande reizen:

01 April 2024 - 10 Mei 2024

Camino, de Noord route

21 Februari 2023 - 31 December 2023

Jens' camino 2023

Landen bezocht: