Portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Portomarin

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

29 April 2023 | Spanje, Portomarín

Een bijzondere dag, 29 km gelopen. Ik wilde eerder stoppen maar drukte, alberges vol en eindigde hier. Heel veel mensen ontmoet, oude en nieuwe, net gegeten met oude bekenden en Jennifer was zo blij ons weer te zien dat ze de rekening betaalde! Vanmorgen begon rustig maar in en na Sarria nam het aantal mensen drastisch toe en ook de stops, winkels etc. Drukte dus en uiteindelijk heb ik gereserveerd voor deze hier. Hele busladingen worden in Sarria gedropt.

Het stadje Pontomarin is letterlijk helemaal verhuisd vanwege het stuwmeer hier! Je ziet nog oude huizen onder water. Alle straten zijn heel steil.

Vandaag is hier ook nog een bierfestival dus extra druk. Wel heel mooi, en zoveel oude bekenden zien doet je goed. Onderweg ook paar nieuwe contacten, bv een Deen met wie ik het meteen heel goed kon vinden.

Ik heb nog even tijd, zaterdag de 6e gaat mijn vliegtuig. Dan is het afgelopen.

De route was ook erg mooi.

• 29 April 2023 - 21:13

Gosse Overal :

Hé Jens, voor je het weet zit je weer in het vliegtuig, geniet er van, al is thuiskomen ook mooi. Geniet van je laatste kilometers daar.

groetjes dien broerke [e-1f618]

• 29 April 2023 - 21:13

Gosse Overal :

groetjes dien broerke [e-1f618]

• 30 April 2023 - 09:35

Cees Schoutsen :

Gaat toch even goed snel Jens. Sneller dan je zelf had ingeschat? Prachtig! Je krijgt van mij een stevige pluim, zeker als je,zoals jij, geen echt geoefende loper bent.

Nog n weekje om je vliegtuig te halen, dat moet lukken. Succes voor het laatste gedeelte.

Cees

• 01 Mei 2023 - 11:55

Corry:

Hallo Jens. Ik zal het missen je leuke verslagen over je reis ik keek er altijd naar uit heel bijzonder heel mooi ook je foto’s.maar je bent er nog niet .Krijg je nog een herinnering als je het gehaald hebt

??.dat is toch wel een medaille waard vind ik wel dag Jens nog een paar mooie dagen en hou je goed corry