Terradillos - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Terradillos - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Terradillos

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

17 April 2023 | Spanje, Terradillos de Templarios

Vandaag pittig. De eerste 17 km geen huizen, geen dorp. Gelukkig wel een foodtruck met koffie. Landschap: vlak, rechte paden, leeg agrarisch land. Doorlopen dus en elkaar weer ontmoeten. Nu in een alberge met bar en restaurant. Wasje gedaan. Wonderlijk genoeg had ik zomaar een gat m'n sok. Nieuwe stokken doen het goed. De Braziliaan met z'n moeder vertelde dat ze erg moest wennen, spreekt alleen portugees en nooit in buitenland geweest! Ook hoorde ik van een Peruaanse boer die z'n hele leven heeft gespaard voor de camino, was er emotioneel onder.

De koreaanse John vertelde ook een en ander.

• 17 April 2023 - 18:39

Aukje Postma:

Moai, al dy minsken ut allerhande lanen. Ek in flink ein rinnen as der oars net is as greide. Knap datst it dochst Jens!

hertlike groetnis fan Durk en Aukje

• 18 April 2023 - 09:53

Sylvia Huyzer:

hoi Jens

volgens mij gaat het je allemaal goed af.

en wat een verschillende wereldburgers ontmoet je indrukwekkend allemaal.

het is fijn om je reisverslagen te lezen en foto's te zien.

houdt vol Jens ik kijk uit naar je volgende verslag .