Bercianos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Bercianos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Bercianos

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

18 April 2023 | Spanje, Bercianos del Real Camino

Gister 27 km, vandaag 26. Toch allemaal te doen. Ik zit nu heerlijk gedoucht en handwas gedaan op terras bij alberge om 14 uur. Alberge was vol geboekt maar 1 pers kamer voor 25 euro was beschikbaar, en dat is wel fijn. Straks dorpje bekijken, kunnen nog wel wat kilometers bij...

Bar en restaurant hier beschikbaar.

Ik loop altijd alleen, ik zie zelfs stellen dat doen, om de eenvoudige reden dat je je eigen tempo moet volgen en dat varieert ook nog eens. En kletsen doe je op andere gelegenheden en tijden.

Rest niks anders zelf wat na te denken en landschap te bekijken. Ik verbaas me hoe snel toch eea kan veranderen met deze snelheid.

Gister zat ik naast een Fransman die heel veel had gelopen. Oa dwars door de Pyreneeën in 42 dagen. Ook in Nepal, zelfde tijd als wij. Ik liet hem foto's ervan zien, hij snapte maar niet hoe dat kon (digitalisering). Vandaag liep hij me als een snelle sherpa voorbij nog lichter bepakt dan mij.

Blijkt dat restaurant hier dicht is vanavond, weer een stukje lopen dus.


  • 19 April 2023 - 11:14

    Kitty En Rebecca:

    Goedemorgen ome Jens,

    Wat een mooie reis ben je aan het maken. Prachtige foto’s en verhalen.

    Groeten van ons.


  • 19 April 2023 - 16:13

    René:

    Ik ga géén smiles plaatsen Jens. Dat kunnen anderen beter dan ik! Je schiet al een eind op naar Santiago! Hoe ver moet je nog lopen? Ik zie mooie foto’s van je reis. Goed dat je je telefoon meegenomen hebt. Maar je hoeft MIJ niet te bellen hoor. Ik blijf goed op de hoogte met je verslag! Goede reis verder!


  • 19 April 2023 - 16:13

    René:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bercianos del Real Camino

Jens' camino 2023

Camino in Spanje, 782 km naar Santiago de Compostella.

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2023

Laatste dag

05 Mei 2023

Terug

04 Mei 2023

Santiago de Compostela

03 Mei 2023

Arca

02 Mei 2023

Arzua
Jens

Wandelaar en fietser

Actief sinds 21 Feb. 2023
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 11639

Voorgaande reizen:

01 April 2024 - 10 Mei 2024

Camino, de Noord route

21 Februari 2023 - 31 December 2023

Jens' camino 2023

Landen bezocht: