Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Leon

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

20 April 2023 | Spanje, León

Maar 20 km vandaag, maar goed ook omdat ik moe was, knieën deden zeer en nog wat van dat soort zaken. Mijn Franse kamergenote van 86 liep flink harder, wel eerst in donker samen gelopen. Een zeer krasse dame, al sprak ze alleen Frans. Ik zeer matig. Gister samen gegeten avec conversation. Gelukkig vielen de buitenwijken wel mee. Alberge in centrum genomen zodat ik makkelijk rond kan kijken. Daar komt bij dat we nu al 2 weken prachtig weer hebben, en voorlopig blijft dat zo. Vanmiddag alleen al 5 km er bij gelopen. Wel prachtig centrum en natuurlijk kom je bekenden tegen. Pilsje op terras is heerlijk. Kerken zie ik vrijwel alleen aan de buitenkant.

Ik vind 1 middag stad echt wel genoeg. Morgen weer verder. Niet dat ik echt haast heb.

• 20 April 2023 - 19:21

Corry :

Hallo Jens. Maar 20km dat is toch ook niet niks .dat je knieën pijn gaan doen dat is niet zo gek .Dan loopt ook een mevr van 86 mee geweldig .ik doe het niet na ..Je bent toch al een eind op weg tot de eindstreep .wanneer denk je daar aan te komen. Ik vind het wel een mooi avontuur. Dat vergeet je nooit meer dag Jens Kom goed thuis