Astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Astorga

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

22 April 2023 | Spanje, Astorga

24 km. De eerste heuvels en mooie paden, wel omhoog en omlaag. Morgen echt omhoog, je ziet al bergen met een beetje sneeuw, ws niet te zien op de foto's. Onderweg kwam ik Tsjechische Janna wel 2x tegen, nu maar eens een foto gemaakt. Ze vertelde dat ze zelfstandig hovenier is en dus wat langer vrij kan nemen. Ze heeft ook al 4x eerder andere routes gedaan. Ze heeft 2 zonen en nog geen kleinkinderen. Ook alle andere bekenden gaan naar dit plaatsje vanmiddag met de 3 Brazilianen aan tafeltje gezeten, zie foto. Hier veel kerken paleizen en beelden, daar kunnen ze wat van hier.

Ik kwam ook weer de Ierse Steve tegen, hij heeft een talent voor tegenslag. Meestal zit er een dag of 3 tussen. Z'n laatst avontuur was verdwalen en de telefoon die het niet meer deed, uiteindelijk een taxi naar een alberge genomen. Kan zo nog 4 voorvallen opnoemen. Hij beschouwd me zo langzamerhand als Z'n biechtvader. Ook wel bijzonder dus. Vanaf nu nog 265 km, wordt overzichtelijk zo. Ook alweer 3,5 week Onderweg. Gisteravond gezamenlijke maaltijd, was weer leuk. Vanavond in stad eten, genoeg keus.

• 22 April 2023 - 17:03

Henk Sas :

Jens erg leuk om elke dag je reisverslag te lezen.

Je maakt toch veel mee, en komt in contact met mensen uit andere landen.

Wij vinden het echt een hele prestatie om elke dag weer ruim 20km te gaan lopen.

Groetjes,

Henk en Loekie

• 23 April 2023 - 11:17

Aukje Postma :

Do belibbest hiel wat Jens, moai om dat te lezen.

Succes yn de bergen, de stokken paraat halde!

Hertlike groetnis fan Durk en Aukje