Foncebadon - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Foncebadon - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Foncebadon

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

23 April 2023 | Spanje, Foncebadón

Vandaag 28 km. En ook nog 500m omhoog. Ook wat regen zo nu en dan en wind, wel prachtige natuur en uitzichten. Ik zou maar 20 km doen maar ik was er al om 12.15u en dus nog maar een stukkie. Dat viel nog niet mee dus 14.20u hier aangekomen. Duits sprekende eigenaar, echt een bergdorp, de hoogste van de camino, 1040m. De passen worden nog wel hoger overigens. Gezamenlijke maaltijd straks.

Kwam ook nog een Nederlander tegen hier die snel loopt, gister zelfs 50 km! Leuk gesprek.

Gister nog wat foto's genomen in astorga van de Cathedraal, mooie stad. Sandalen gekocht in heel goed voorziene winkel, ook Duitse eigenaar.

Morgen dalen we minstens 1000m af, je vraagt je af waar je het voor doet, later moeten we weer omhoog. De grote berg in de buurt heeft nog sneeuw.

• 23 April 2023 - 19:08

Corine:

Ja, ja, na stijgen komt dalen! En dan ... weer stijgen[e-1f600]

• 23 April 2023 - 19:27

Theo En Jeannet:

Hoi Jens,

Vandaag 28 km. knap hoor en elke dag zit je rond de 20 km.

Het is leuk om je verslagen te lezen.

Nog veel plezier Jens.

Groetjes Jeannet.

• 23 April 2023 - 21:31

Freek:

Knappe afstand Jens.

op naar de Cruz de Ferro.

Daar kan je je “last” afwerpen en zonder last verder naar S de C.

• 24 April 2023 - 15:29

Corry.:

Ik vind je verslag heel goed en duidelijk. De foto,s zijn ook heel mooi vooral die muurschildering echt prachtig .knap hoor. Je loopt wel een beetje eenzaam daar . Of lijkt dat maar zo Je hebt al een paar schoenen versleten zeker omdat je nieuwe gekocht hebt dat had ik ook dat ik zover met mijnhond liep Enheb je nog lekkergegeten .anders hou je dit niet vol Jens nog veel wandelplezier groetjes corrie