Vega - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Vega - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Vega

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

26 April 2023 | Spanje, Vega de Valcarce

Wederom een prachtige dag, licht stijgend, naast een rivier, 27 km. Dat had wat minder gemogen maar 2 alberges waren dicht, zelfs op internet nog open.... dus komt er weer 2 of 3 km bij. Morgen gaan we weer klimmen, kijken hoever ik kom, naar 1400 m.

Gister gedineerd met minstens 5 nationaliteiten, was dus gezellig en spraakmakend. Lekkere pizza dit keer. Vanmorgen tegen mijn gewoonte in een paar uur samen met een Portugees gelopen, die wel Engels sprak, zelfde tempo. Interessante dingen gehoord. Later ging hij nog door. Hier vlakbij een leuk terrasje, de Spaanse eigenaar sprak goed Engels, maar de Spaanse conversatie volgde ik toch voor 30%, mits ze niet zo snel praten. De Alberge ligt naast rustgevend riviertje.

• 26 April 2023 - 18:00

Ans Kemna:

Wat maak je mooie dingen mee, en ook al die verschillende mensen met hun verhalen .

Niet verwacht dat je het zo goed zou volhouden. Veel plezier nog

Groetjes Ans uut Twente

• 26 April 2023 - 18:16

Freek :

Het gaat goed zo te lezen.

Geniet van morgen want dit vond ik qua natuur een hele mooie etappe.

Wel zwaar want er moet inderdaad geklommen worden