Alto - Reisverslag uit Fonfría, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu Alto - Reisverslag uit Fonfría, Spanje van Jens Overal - WaarBenJij.nu

Alto

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

27 April 2023 | Spanje, Fonfría

Vandaag pittig maar erg mooi en goed te doen, 23 km. Zit nu nog 3 km voor Fonfría, kaart klopt bijna dus. Veel mijlpalen: grens Galicië, nog 150 km, nog 6 dagen lopen denk ik, enige armslag is handig, bovendien geen haast, het is veel te leuk. Laatste pas gehad, nu vooral naar beneden.

Ook naar thuisreis gekeken, vliegen is ws de goedkoopste en snelste optie.

Alberge is heel rustig, wel eten hier, ik zit eigenlijk bij een kleine pas.

Gister nog gegeten met Hanneke uit Brabant en twee Italianen die ik heel vaak tegenkom, Vladimir en Simione. Ondanks taal problemen toch heel gezellig. Hanneke is veearts en lerares. Ze doet deze tocht ook om te helen, ze had een zware tijd met kanker gehad. Ze ziet er overigens sportief uit, leuk om weer eens Nederlands te spreken. Vandaag kwam ik haar heel even tegen, ws loopt ze nu sneller.

• 27 April 2023 - 17:03

Corone:

Ook nog Koningsdag gevierd?